page_xn_02

Attualità

FAQ nantu à Importazione è Esportazione di Chimichi Periculosi è Ispezione di Imballaggi

L'amministrazione generale di l'Annunzia doganale n ° 129 di 2020 "Annunziu nantu à e questioni riguardanti l'importazione è l'esportazione di sostanze chimiche periculose è l'ispezione è a supervisione di l'imballaggi" hè stata implementata. A dogana hà ricevutu successivamente cunsultazioni d'imprese da parechje cumpagnie d'impurtazione è di spurtazione, Sceglite in particulare 9 dumande riprisentative trà elle. Per e dumande specifiche, prepareremu risposte à e dumande frequenti nantu à l'ispezione è a supervisione di l'importazione è di l'esportazione di chimichi periculosi è di u so imballu per a riferenza di e cumpagnie pertinenti.

1. L'ispezioni devenu esse effettuate nantu à i chimichi periculosi impurtati per mezu di u cummerciu di trasfurmazione?

A chemicals I chimichi periculosi implicanu prublemi di sicurezza. Dunque, in principiu, e sostanze chimiche periculose importate da vari metodi di cumerciu anu da esse ispezionati, è e sostanze chimiche periculose importate da u cummerciu di trasfurmazione anu ancu esse ispezionate in cunfurmità cù i requisiti di ispezione chimica periculosa per l'importazione è l'esportazione.

2.A scheda di dati di sicurezza di u liquidu mischju mostra chì u puntu di infiammabilità hè "micca applicabile". Si pò ghjudicà chì ùn appartene micca à i chimichi elencati in a lista di i chimichi periculosi (Edizione 2015)?

A : U mischju hè prima circatu cù i so cumpunenti principali in riferimentu à a sustanza pura per vede s'ellu ci hè una entrata di mischju XXX currispundente (cum'è 124 "mischiu di propyiene è propadiene [stabile]", 276 "mischiu di difenil etere polibromuratu", ecc. .), Se ci hè un articulu currispundente, hè ghjudicatu chì appartene à l'articulu;

Se ùn ci hè nisun articulu currispundente, dipende principalmente da se u puntu di infiammabilità hè inferiore o uguale a 60 ℃, è a conformità hè giudicata di appartene à l'articulu 2828 di u "Catalogu Chimicu Periculosu (Edizione 2015)"

U ghjudiziu generale chì ùn risponde micca à e cundizioni sopra menzionate hè chì ùn appartene micca à e sostanze chimiche elencate in u "Catalogu di Chimichi Periculosi (Edizione 2015)".

4. Hè necessariu per l'esportazione di chimichi per impone à l'imprese di furnisce classificazioni è rapporti d'identificazione di e caratteristiche periculose?

A : Sicondu à l '"Annunziu di l'Amministrazione Generale di e Dogane nantu à e questioni riguardanti l'ispezione è a supervisione di l'importazione è di l'esportazione di chimichi periculosi è di i so imballaggi" (Annunziu n ° 129 in 2020), u rapportu di classificazione è d'identificazione di e caratteristiche periculose hè un materiale essenziale per a dichjarazione di chimichi periculosi per l'esportazione, cume a determinazione di e merci L'imprese devenu furnisce i chimichi elencati in u "Catalogu di Chimichi Periculosi (Edizione 2015)".

5. Ci hè solu a lettera "UN" nantu à u pacchettu. Risponde à i requisiti senza un cercolu?

A :U simbulu di imballu di l'ONU hè adupratu per pruvà chì u contenitore di imballu rispetta i requisiti di l'ONU "Raccomandazioni per u Trasportu di Merci Periculose, Regolamenti Modelli". U simbulu di imballu cunvenziunale hè u "u" minuscule è "n" disposti in su è in giù in un cerchju, ma per l'imballaggi metallichi, pò esse direttamente rimpiazzatu da lettere maiuscule stampate "UN". In u trasportu ferruviariu è stradale, i simbuli "RID" è "ADR" ponu ancu esse aduprati invece.

6. Hè necessariu furnisce un rapportu di classificazione è d'identificazione di e caratteristiche periculose per i chimichi periculosi impurtati?

A : A dogana ùn raccoglie micca u rapportu di classificazione è d'identificazione di e caratteristiche periculose per e sostanze chimiche periculose importate

news

7. L'etichettatura di i picculi pacchetti di chimichi periculosi pò esse simplificata?

A : Secunnu e "Disposizioni per a Preparazione di Etichette di Sicurezza Chimica" (GB 15258-2009), per i picculi pacchetti chimichi inferiori o uguali à 100 ml, per a comodità di l'etichettatura, l'elementi di l'etichetta di sicurezza ponu esse simplificati, cumpresi identificazione chimica, pittogrammi è parolle di signalamentu, dichjarazione di periculu, telefunu di cunsultazione d'urgenza, nome di u fornitore è numeru di telefunu di cuntattu, è l'infurmazioni ponu esse riferite à a lingua pronta.

8. Una impresa d'affari di merci periculose hà bisognu di dumandà à a dogana per a valutazione di l'usu di l'imballu di merci periculose?

A : Sicondu a "Legge di Inspezione di Importazione è Esportazione di Merci di a Repubblica Populare Cinese" è i so regolamenti di implementazione, l'imprese chì producenu merci periculose devenu dumandà à l'agenzia di ispezione di merci per a valutazione di l'usu di contenitori di imballu. A valutazione di l'usu di l'imballi di merci periculose serà gestita da l'impresa di produzzione di merci periculose à a dogana lucale.

9.Chì hè u scopu di l'ispezione di l'importazione è di l'esportazione di chimichi periculosi?

A : Secunnu u "Regolamentu per a Gestione di a Sicurezza di Chimichi Periculosi" (Ordine N ° 591 di u Cunsigliu di Statu) è "Annunziu di l'Amministrazione Generale di e Dogane nantu à e questioni riguardanti l'ispezione è a Supervisione di Importazione è Esportazione di Chimici Periculosi è U so imballu "(Annunziu N ° 129 di u 2020), e custumi attuali Eseguite ispezioni nantu à l'importazione è l'esportazione di sostanze chimiche periculose elencate in u" Catalogu di Prodotti Chimici Periculosi (Edizione 2015) ".


Tempu di posta: 28-07-21

Inchiesta

24 Ore In Linea

Per richieste nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore.

Richiesta Avà