page_xn_02

Attualità

Processu di esportazione di mare di idrossidu di sodiu è precauzioni

L'idrossidu di sodiu, cunnisciutu ancu cum'è soda caustica è soda caustica, a formula chimica hè NaOH, hè un tipu di alcali forte cù alta corrosività, generalmente fioccu biancu o particella, pò esse scioltu in acqua per formà una soluzione alcalina, pò ancu esse sciolta in metanolu è etanolu. L'idrossidu di sodiu hà una deliquescenza, chì pò assorbe u vapore d'acqua in l'aria, è assorbe ancu i gasi acidi cum'è u diossidu di carbonu è u diossidu di zolfu.

Natura

L'idrossidu di sodiu hè altamente corrosivu, solidu o a so soluzione pò brusgià a pelle, chì pò causà ferite permanenti (cume a cicatrice) à quelli senza misure protettive. Se l'idrossidu di sodiu hè espostu direttamente à l'ochji, u seriu pò ancu causà cecità. E misure di prutezzione persunale, cum'è guanti di gomma, vestiti di prutezzione è occhiali di protezione, ponu riduce assai u risicu di cuntattu cù idrossidu di sodiu

Scopu

L'idrossidu di sodiu hè largamente adupratu. Hè adupratu in a produzzione di carta, sapone, tintura, rayon, raffinazione di l'oliu, finitura di cotone, purificazione di i prudutti di catrame di carbone, trasformazione di l'alimentu, trasformazione di u legnu è industria di macchinari.

L'idrossidu di sodiu hè largamente adupratu in l'ecunumia naziunale, parechji settori industriali anu bisognu di idrossidu di sodiu. I settori chì utilizanu u più l'idrossidu di sodiu sò a fabricazione chimica, seguitata da a fabbricazione di carta, a fusione di l'aluminiu, a fusione di tungstenu, u rayon, a fabricazione di cotone artificiale è di sapone. Inoltre, in a produzzione di tinture, plastiche, chimichi è intermedi organici, a rigenerazione di a vechja gomma, l'elettrolisi di metalli sodiu è acqua, è a produzzione di sali inorganici, una grande quantità di soda caustica hè ancu aduprata in a produzzione di borace, cromatu, manganatu, fosfatu, ecc. In listessu tempu, l'idrossidu di sodiu hè una di e materie prime impurtanti per a produzzione di policarbonatu, polimeru super assorbente, zeolite, resina epossidica, fosfato di sodiu, sulfit di sodiu è un gran numeru di sodiu sali.

Requisiti di Trasportu Terrestre

Prima di tuttu, a fonte ùn pò micca esse trasportata in lattine d'aluminiu o di zincu, perchè l'idrossidu di sodiu hè una basa forte, è a so soluzione reagisce cù l'aluminiu è u zincu per formà gasu di idrogenu, metaluminatu di sodiu o metazincatu di sodiu

Siconda, sigillate è riempite! Perchè s'ellu ci hè aria, l'idrossidu di sodiu si deteriorerà! U carbonatu di sodiu è l'acqua sò furmati

Terzu, prima lavate azotu, ossigenu è altri gasi prutettori in u tank, drenanu l'aria u più pussibule, dopu aghjunghjenu una soluzione di idrossidu di sodiu, scaricanu lentamente u gasu protettivu, è poi sigillanu u trasportu.

Precauzioni Per Esportazione di Idrossidu di Sodiu Per Mare

news-1

Principale categuria di periculu: 8

ONU: 1823

Categoria di pacchettu: pacchettu di Classe II

Codice SA: 281510000

Documenti per l'esportazione di idrossidu di sodiu per mare

1. Riservazione
Procura di prenotazione: in più di l'infurmazioni di u speditore è di u destinatariu, a cosa più impurtante hè di descrive chiaramente u pesu grossu, u pesu nettu, a forma di imballu è l'imballu internu di un pezzu unicu.
(nutate chì a riservazione di l'esportazione di merchenzie periculose deve esse fatta dece ghjorni prima. I dati di riservazione di merci periculose devenu esse precise è ùn ponu micca esse cambiate.)

2. MSDS in inglese
MSDS (l'armatori si cuncentreranu nantu à e pruprietà fisiche è chimiche è l'articuli di trasportu, chì determinanu a natura di l'armatori. Saperanu naturalmente cumu si cuncentranu nantu à l'operazione in trasportu)
Nota: l'idrossidu di sodiu appartene à a categoria 8 merci periculose, UN 1823, categoria II modulu di dichjarazione di certificatu di pacchettu periculosu

Cù u procuratore è MSDS, pudete prenotà u spaziu di merci periculose. Generalmente dui ghjorni di travagliu ponu esse attribuiti.

3.Certificatu di pacchettu periculosu
(include principalmente u fogliu di prestazione è u certificatu d'usu. U fogliu di prestazione hè relativamente simplice è pò esse furnitu da i pruduttori chì ponu fabricà imballaggi regulari. Tuttavia, u certificatu d'usu hè più cumplessu, dunque deve andà à l'ispezione di Commodity locale U Bureau di a fabbrica da dumandà cù l'identificazione IMI è u fogliu di prestazione.)

4. Dichjarazione di merchenzie periculose
U passu prossimu hè di dichjarà merci periculose. Secunnu i requisiti di e diverse cumpagnie di spedizione è agenti di spedizione, i materiali di dichjarazione ponu esse presentati secondu l'ultimu scadenza prima di a dichjarazione. A dichjarazione di merci periculose hè principalmente per rivedere u pacchettu, dunque u documentu più impurtante hè u certificatu di merci periculose.
Materiali di dichjarazione periculosi: certificatu originale di pacchettu periculosu, MSDS inglese, lista di imballu, certificatu di imballu, procura di dichjarazione

5. A preparazione per u trasportu è l'imballu hè una parte impurtante
Stu ligame pò esse divisu in dui modi di funziunamentu: carregamentu di magazzini è porta di fabbrica Trailer Point
S'ellu hè caricatu in u magazinu, avete bisognu di fà un avvisu d'entrata in magazzinu per cunfirmà u tempu di consegna à u magazinu cù u cliente
Se u rimorchju di a porta di a fabbrica hè adupratu, deve esse trasportatu da una flotta cù qualificazione di merci periculose. U maestru di u cunduttore deve esse un vechju cunduttore sperimentatu di veìculu di merci periculose, chì pò compie in modu sicuru è puntuale u scaricamentu.

6. Declare à a dogana
Oltre à i dati di rutina di a dichjarazione doganale, deve esse ancu nutatu chì l'idrossidu di sodiu appartene à a merce sottumessa à ispezione ghjuridica, è l'ispezione di a merce deve esse furnita per l'esportazione marittima.

7. Lettera di carica
Dopu chì a nave si ne và, pigliate u cunnessu di cunnessione per u pagamentu, cunfirmate cù u destinatariu se emette u cunnessu di carica originale o una cunsegna di liberazione telegrafica, è organizate u sdoganamentu è a consegna dopu a ghjunta di a nave à u portu di destinazione.
L'idrossidu di sodiu appartene à 8 tippi di merci periculose, chì ponu esse esportate da LCL. Tuttavia, deve esse nutatu chì ùn pò micca esse mischiatu cù 4 tipi di merci periculose o sostanze acide, è deve rispettà strettamente i requisiti per a stivazione è l'isolamentu di merci periculose da LCL.


Tempu di posta: 15-07-21

Inchiesta

24 Ore In Linea

Per richieste nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore.

Richiesta Avà