page_xn_02

Attualità

Usu è Precauzioni Di DEET

DEET hè cunnisciutu ancu cum'è N, n-dietil-m-toluidamide. DEET hè statu primu inventatu durante a seconda guerra mundiale è sviluppatu da u Dipartimentu di l'agricultura di i Stati Uniti. Hè statu messu in usu da l'armata US in u 1946 è hè statu registratu per l'usu publicu in i Stati Uniti in u 1957. Hè vendutu nantu à u mercatu cum'è repellente persunale di zanzare dapoi u 1965.

Quasi 70 anni di ricerca anu dimustratu chì DEET hà un effettu repellente nantu à una varietà di zanzare (zanzare, mosche, pulci, acari Chigger, mosche, ecc.) È ponu prevene efficacemente i morsi di zanzara. Tuttavia, ùn hè micca efficace per l'ape, Solenopsis invicta, ragni è altri istinti di autodifesa per muzzicà, perchè sò diversi da l'artropodi chì succhjanu u sangue, è volenu piantà stu cumpurtamentu estremu a menu chì ùn usanu insetticidi o swatters elettrici di zanzara è altri mezi.

Mekkanismu D'azione

U meccanisimu di DEET ùn hè ancu chjaru. Prima si pensava chì puderia impedisce à l'insetti chì succhjanu u sangue avvicinassi à u corpu umanu ghjucendu un odore dissuasivu.

Tuttavia, DEET pò inibisce a risposta elettrofisiulogica di e zanzare à l'acidu latticu è cumposti 1-octen-3-ol, mascherà o bluccà u sistema olfattivu di e zanzare, è impedisce a ricunniscenza di e prede adattate.

Più tardi, hè statu trovu chì DEET agisce direttamente nantu à i neuroni olfattivi speciali in l'antene di e zanzare è produce un effettu repellente, ma ùn impedisce micca a percezione di l'acidu latticu, CO2 è 1-octen-3-ol.

L'ultime ricerche anu ancu trovu chì a cumminazione di DEET è alcuni obiettivi moleculari hè a prima reazione biochimica per identificà e sostanze esterne, ma questi risultati sò necessarii da verificà dopu.

Usu è Precauzioni

Sicurezza
In generale, DEET hà una alta sicurezza è poca tossicità. Studi esistenti suggerenu chì DEET ùn hà effetti carcinogeni, teratogeni è di sviluppu. I Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC) raccomandanu chì e donne in gravidanza è in allattamentu adupranu DEET (listesse adulte chì ùn sò micca incinte) per evità i morsi di zanzara è riduce u risicu di malatie infettive. In listessu tempu, l'Accademia Americana di Pediatria (AAP) ricumanda chì i zitelli di più di 2 mesi adupranu 10% - 30% DEET, chì hè sicuru è efficace, è ùn deve micca esse adupratu più di una volta à ghjornu. Ùn hè micca adattatu per i zitelli di menu di 2 mesi

Efficacia
U cuntenutu di DEET in u mercatu variava da 5% à 99%, è hè statu trovu chì l'effettu repellente di 10% à 30% DEET era simile. Tuttavia, u tempu efficace di DEET à diverse concentrazioni era diversu. U 10% pò furnisce circa 2 ore di tempu di prutezzione, mentre chì 24% ponu furnisce finu à 5 ore di tempu di prutezzione. Inoltre, nuotà, sudà, asciugà è piove pò accurtà u tempu di prutezzione di DEET. In questu casu, DEET cun concentrazione più alta pò esse selezionatu.

Ci hè da nutà chì più di 30% DEET ùn pò micca aumentà significativamente u tempu di prutezzione, ma ponu cumparisce eruzioni cutanee, vesciche è altri sintomi di irritazione di a mucosa di a pelle, è ponu ancu avè neurotossicità potenziale.


Tempu di posta: 01-06-21

Inchiesta

24 Ore In Linea

Per richieste nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore.

Richiesta Avà